21 de grame.


Ea.

21 de grame. Atat apreciaza oamenii de stiinta ca ar fi greutatea unui suflet de om. Nici mai mult, nici mai putin de 21 de grame. In plus, teoria spune ca fiecare gram e adunat din greseli. Din pacate si ura. Dar oare suntem toti atat de rai, sau mai bine zis la fel de rai?

Mi-e greu sa cred asta.Privesc in jurul meu si uneori imi e greu sa fiu in propria piele. Am senzatia ca e ceva strain in mine, ceva ce ma ghideaza automat. Cred ca e reactia mea de aparare la ceea ce vad in jur.

Sunt o fire retrasa, am foarte putini prieteni. Probabil ca e din cauza faptului ca, de cele mai multe ori, imi este greu sa ii inteleg pe oameni. Imi e greu sa ii accept asa cum sunt si nu am avut niciodata rabdarea sa ii inteleg.

Bine, nici asta nu ma surprinde, avand in vedere ca am momente, nu foarte rare, in care am o reala problema cu mine. Fie ca nu inteleg ce reprezint, cine sunt, sau ce sunt, fie ca am vaga impresie ca stiu lucrurile astea si imi displace totul, am momente in care pur si simplu refuz sa ma accept.

Momente in care privesc in oglinda si am senzatia ca vad doi ochi mari, rotunzi, prea negrii, prea aroganti cum ma privesc nepasatori de dupa un val subtire de plictiseala. Aproape ca pot vedea cum infloreste un zambet pe chipul palid din fata mea, un suras in care se ascund multe. Am senzatia ca stiu despre ce e vorba si totusi, uit, ca si cum ar fi un gand care se zbate in spatele pleoapelor.

Senzatia asta de deja-vu ma oboseste deja de multi ani, asa ca scutur din cap si dupa ce imi prind parul intr-o coada de cal ma pregatesc sa ies pe usa. Ca de fiecare data, sunt mereu in intarziere.

 

 

Lasă un răspuns

