21


Soare, praf auriu. Zumzet, caldura. Muzica, zambet. Apus, adiere de vant.

Ochi, privire, buze, clipe, atingeri.

21. Tristete. Amar.

Imi e dor. Imi e mai dor ca niciodata sa fiu copil si sa uit de toate. Imi e dor sa rad in hohote, sa plang pentru nimic. Sa ma ridic de pe pamant si sa incep din nou sa alerg in picioarele goale prin curtea bunicilor. Imi e dor sa alerg prin ploaie, sa simt iarba uda sub talpi si racoarea ce-mi urca parca pe sira spinarii.

Imi e dor de ei, eroii copilariei mele, morti sau vii, reali sau ireali. Imi e dor de amintiri ce parca nu mai pot sa le retraiesc.

21. Caldura, suflet.

Cumva, nu am fost niciodata fericita de ziua mea. Parca treceam mereu printr-un pseudo-ritual de purificare si ma intorceam mereu la cele mai dureroase trairi. Asa ca tind sa fug de mine in perioada asta, tind sa ma ascund undeva unde nici eu nu ma mai pot gasi si de unde nu mai pot iesi la suprafata. Ma intorc cand a trecut totul, cand s-a spulberat orice urma de furtuna, cand simt ca nu mai am energie sa fiu trista.

Dar nu si acum. Acum a fost frumos, a fost diferit.

21. Magic

Soarele rasare. Visez ceva. In general dorm mult, dorm foarte mult si imi place asta. Este lumea in care evadez mereu. In functie de ce visez, raman cu o stare de spirit care imi influenteaza ziua. Ei bine, atunci nu m-am trezit cu nicio stare de spirit. Nu pentru ca nu mi-as fi amintit ce am visat, ci, pur si simplu.

Imi fusese dor. Stiam asta, chiar daca refuzam sa mai las senzatiile sa se formeze in creierul meu. Dar am realizat cand l-am vazut. I-am vazut ochii, mari, vii si luminosi. Parca zacea in ei o emotie ascunsa, cu luciri salbatice. O privire atat de intensa, de reala. Pot sa simt caldura care radiaza din ei si ma inconjoara inainte ca bratele lui sa ajunga la mine. E atat de multa viata acolo, o blandete care izvoraste in forma ei cea mai pura si ma lasa fara replica.

21. Energie

Incet, imi simt Eul iesind din carapace. Incet, tremurand parca. Fricos. In ziua asta nu e niciodata acasa. Privesc in jur si realizez ca nu am motive sa o iau la fuga. Il privesc si realizez ca sunt in siguranta. Totul o sa fie bine.

Rad. Mi-era dor sa fac asta. Zambesc, mi-era dor sa ma stiu fericita.

Imi plac copiii. Si mai ales, imi place sa ma port ca unul. M-am dat in leagan cu o bucurie imensa, razand incantata. Mi-era dor de senzatia aia, mi-era dor sa fiu eu.

Din nou, imi intorc privirea, numai putin si il gasesc acolo, langa mine. Ma priveste zambind, incantat. Un alt copil. Un copil mai copil decat mine.

Mai simplu, mai bland, mai calm, mai frumos. Pentru echilibru.

21. Implinire

Si-am realizat ca nu am tot ce mi-am dorit in viata. Dar am tot ce imi trebuie ca sa fiu fericita. Ca sa ma simt binecuvantata, recunoscatoare. Ca sa traiesc cu pofta si sa nu las nicio clipa sa treaca pe langa mine.

Am realizat ca nu sunt singura. Am realizat ca ei sunt mereu acolo, unul, altul, toti odata, in jurul meu. Privindu-ma, analizandu-ma, cautandu-ma sau doar…stand acolo.

Am realizat ca totul e greu doar daca alegi sa privesti asa. Si poate ca totul are un sens, unul pe care noi nu il cunoastem sau nu il intelegem neaaparat. Dar exista un inceput si un sfarsit si cateodata intre ele exista o succesiune logica a evenimentelor.

21. Parfum

Noaptea-i pe tocuri, tu danseaza cu ea.  Cerul e negru si aerul inca cald ma inconjoara ca o mantie. Inca zambesc. Asa, aiurea, degeaba si plina de farmec. Mana dreapta imi e inlantuita cu-a lui si taboul e complet. Undeva in departare se aud artificii. Ma dor picioarele, am mers toata ziua. Spre nicaieri, spre mine.

Noapte. Aproape somn. Rasete. Frumusete.

Imi deschid ochii cu greu si intalnesc o privire geamana cu-a mea. Zambesc, involuntar si pe chipul-oglinda se naste un zambet complementar cu-al meu.

Oftez. Acum totul e bine. Sunt acasa, nu am mai fugit. Ma gasesti aici acum. Soapte. Clipe. Somn.

Noapte buna.

 

Lasă un răspuns

